بهترین نوع نخ، ماندگاری و طریقه لیفت بینی و صورت با نخ

بهترین نوع نخ، ماندگاری و طریقه لیفت بینی و صورت با نخ

بهترین نوع نخ، ماندگاری و طریقه لیفت بینی و صورت با نخ

روش های جدید و پیشرفته  جهت جوان سازی پوست اگر چه  نمی توانند روند پیری و گذر عمر را متوقف کنند.  اما می توانند در کند کردن سرعت پیری تاثیر گذار باشند.

لیفت با نخ یکی از روش های محبوب و نسبتاً ماندگار است که با هدف بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند با از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطحی پوست علائم پیری را از چهره محو کند. بهترين نوع نخ، ماندگاری و طریقه لیفت بینی و صورت با نخ به عنوان یکی از موثرترین روش ها جهت جوانسازی پوست به شمار می رود که ما در طی مطلب پیش رو ما قصد داریم در مورد این تکنیک زیبایی اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم و عوامل تاثیر گذار بر ماندگاری آن را بیان کنیم.
همچنین میتوانید جهت بالا بردن اطلاعات خود به وب سایت کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی قیطریه مراجعه نمایید و هر آنچه در مورد این روش زیبایی نیاز دارید را مطالعه کنید.

کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی قیطریه
کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی قیطریه تهران

لیفت بینی چیست و بهترین نوع نخ جهت لیفت کدام است ؟

تا همین چند سال پیش تنها راه درمان افتادگی و شل شدگی پوست ، جراحی لیفت انجام می شده است  که  یک جراحی بسیار دشوار که دوره نقاهت بسیار طولانی داشته  است.
البته روش‌های جوان‌سازی بسیار دیگری نیز هستند که قدمت طولانی دارند ولی نتایج آنها نسبت به لیفت با جراحی قابل مقایسه نیست.  در واقع تنها برای رفع افتادگی پوست و حذف پوست اضافه فقط به کمک تیغ جراحی است ، لیفت با اینکه می تواند به نتایج خوبی منجر شود می‌تواند خطرات بسیار و هزینه بالایی را نیز با خود به دنبال داشته باشد برای همین خیلی از افراد متقاضی یا علاقه به رفتن زیر تیغ جراحی را ندارند و یا از لحاظ شرایط جسمی و روانی نمی‌توانند این کار را انجام دهند به همین دلیل روش‌های جدید و کم تهاجمی تری  برای لیفت صورت ابداع شده که یکی از این روش‌ها لیفت صورت با نخ است  یک روش جوانسازی است که در آن بهترین نوع نخ از نخ های بخیه موقت و جذبی برای لیفت و بالا بردن پوست هستند استفاده می گردد.
بخیه های موقت در زیر پوست کار می شوند و دو اثر مثبت برای جوانسازی پوست می تواند به دنبال داشته باشند.

 

لیفت و سفت کردن پوست:

در این روش نیاز به استفاده از تیغ جراحی نخواهد بود و هیچ برش و برداشتی روی پوست صورت نخواهد گرفت به جای آن جراح متخصص با ایجاد تغییر در زیر پوست کاری می‌کند که پوست صورت بالا بیاید و سفت شود در واقع به جای بریدن پوست جراح با استفاده از نخ های بخیه آن را جمع و سفت خواهد کرد تا افتادگی سطح پوست دیگر مشاهده نشود ، پس بدون دردسر جراحی لیفت پوست می‌توانید صورتی جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشید.

 

تحریک به کلاژن سازی:

نکته جالب در مورد استفاده از نخ های بخیه در زیر پوست این است که در کنار جوان شدن پوست فرایند پیری کند تر خواهد شد.  نخ های بخیه با تحریک و ترمیم پوست در ناحیه درمان پوست را وادار به تولید کلاژن بیشتر خواهند کرد که ما را به اهداف مان نزدیک تر می کند . کلاژن نوعی پروتئین پوستی است که مهم ترین عامل جوانی و استحکام پوست می باشد.  همچنین در ترمیم زخم ها،  حجیم شدن پوست و سر زندگی آن تاثیر گذار است.  هر چه سن ما بالا تر برود تولید کلاژن در بدن کاهش می یابد و در حدود ۸۰ درصد از ضخامت پوست در سن ۷۰ سالگی کاهش خواهد یافت.  با کاهش ضخامت و قدرت پوست علائم پیری نمایان می شود.  زیرا قدرت آن برای نگه داشتن بافت ها و ساختار های زیرین کمتر می شود.‌ بنابراین نمی تواند با جاذبه زمین مقابله کند و پوست به سمت پایین کشیده خواهد شد.

با افزایش تحریک کلاژن سازی در این تکنیک زیبایی افتادگی و شل شدگی پوست اتفاق نمی افتد و روند پیری پوست به تعویق خواهد افتاد.  به طور کلی می توان گفت لیفت با نخ یکی از روش های جوان سازی پیشرفته و ادامه دار می باشد.
متقاضیان با انجام این تکنیک زیبایی و افزایش کلاژن سازی به تدریج سفتی و حجم پوست خود را افزایش می دهند تا زمانی که نخ های بخیه در زیر پوست قرار دارند ترمیم بدن به طور مداوم فعال می باشد.  زیرا بدن می خواهد به دلیل حضور نخ های  بخیه به ترمیم پوست بپردازد و نخ های بخیه را از بین ببرد.
بدن انسان ها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر هر جسم خارجی که به بدن وارد می شود واکنش نشان دهد. بنابراین پس از جای گذاری نخ های بخیه در زیر پوست این فعل و انفعالات اتفاق می افتد البته شما پس از جایگذاری نخ ها احساس ناراحتی و درد نخواهید داشت بلکه احساس کشیدگی و سفت شدن پوست را تجربه می‌ کنید.
برای انجام فرایند لیفتینگ پوست با نخ از نخ های مختلفی استفاده می شود که در ادامه مطلب به شما معرفی می کنیم.

 

بهترین نوع نخ جهت انجام لیفت:

در این روش جوانسازی پوست با استفاده از نخ های قابل جذب داربستی در زیر پوست ساخته میشود ضخامت این نخ ها حدود یک تار مو است نخ ها ممکن از فلزات گران قیمت مانند پلاتینیوم ، طلا یا فیبرهای سنتتیک پلی استر یا کاپرون یا ترکیبی از پلیمرهای صناعی یا سایر مواد باشند. لیفت با نخ را با استفاده از چه نوع نخ می توان انجام داد؟

نخ های جذبی:

این نخ ها بعد از مدتی جذب بدن خواهند شد و از مواد زیست سازگار ساخته شده اند یعنی بافت های بدن انسان به آن واکنش نشان نخواهد داد سلول‌های پوست در مجاورت داربست تشکیل می شوند و از این نخ ها تقسیم و مستقر می‌شوند برای همین حتی بعد از جذب نخ ها اثرات آن می تواند ماندگار و قابل مشاهده باشد.

نخ های غیر قابل جذب:

نخ های ساخته شده از طلا یا بعضی فیبر های سنتتیک در این دسته قرار دارند این نخ ها تا آخر عمر در زیر پوست می مانند و بیشتر برای درمان مشکلات جدی و حاد پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند مثلاً برای لیفت خیلی قوی گردن از این نخ ها استفاده می شود.

نخ های ترکیبی:

نخ های ترکیبی به گونه ای هستند که بخش از آن‌ ها می‌ توانند در پوست جذب شوند و بخش دیگر به شکل تکه های ریزی در زیر پوست  باقی خواهند ماند . از معروف ترین این نخ ها می توان به نخ های سیلوئیت اینستا لیفت  اشاره کرد.

این نخ ها در پوست جذب می شوند اما در طول آن ها بخش های مخروطی شکلی قرار دارند که قابل جذب در پوست نمی باشند و برای همیشه در زیر پوست باقی می مانند.  این مخروط ها بسیار کوچک هستند و بیرون از پوست به هیچ وجه دیده نمی شود.  حتی با گذشت زمان در زیر پوست احساس نخواهد شد.  این نوع نخ ها پس از جای گذاری به سختی تکان می خورند.

 

مزایای لیفت با نخ

نتایج طبیعی:

مهمترین مزیت لیفت با نخ این است که نتایج آن کاملاً طبیعی است مثلا بعد از جراحی لیفت پوست طوری می شود که انگار آن را کشیده اید انحنای طبیعی صورت از بین خواهد رفت و حجم برخی قسمت‌ها مثل گونه و لب ها کاهش پیدا می‌کند.

در مورد لیفت با نخ اینطور نخواهد بود و ویژگی‌های اصلی صورت حفظ می‌شود نخ ها با ظرافت مشکلات صورت را برطرف می کنند و جلوه زیبایی به پوست می‌دهند این کار می‌تواند بدون اینکه شکل یا ویژگی صورت را تغییر دهد انجام شود.

ایمنی بالا:

از لیفت با نخ می توان در نواحی ابرو و پلک نیز استفاده کرد و مثلاً پلک های افتاده را با استفاده از این روش لیفت کرد و بر خلاف سایر روش های لیفت اینکه در بسیاری از نقاط صورت نمی‌توان استفاده کرد ، از لیفت با نخ می توان در حساس ترین قسمت ها نیز هم استفاده کرد بعد از بررسی علمی و تجربه در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی قیطریه نشان می‌دهد

اگر لیفت با نخ در محیط کلینیکی و توسط یک پزشک ماهر و با تجربه صورت گیرد هیچگونه عارضه و خطری با خود به همراه نخواهد داشت.

ریکاوری سریع :

دوره نقاهت در این تکنیک زیبایی بسیار کم است برخلاف عمل جراحی که پس از آن به مراقبت های ویژه و سخت نیاز است متقاضیان می‌ توانند به آرامی فعالیت های روزانه خود را انجام دهند و پس از  ۳ تا ۵ روز می توانند فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند.

هیچ اثری از نخ بر پوست مشاهده نمی شود

پس از جایگذاری نخ ها و بهبودی عوارض جانبی پس از جای گذاری آن ها هیچ نشانه‌ ای از نخ های  جایگذاری شده وجود ندارد.‌ نخ ها در زیر لایه عمیق از پوست جایگذاری خواهند شد و با چشم غیر مسلح قابل دیدن نمی باشند. همچنین سوراخ هایی که برای عبور نخ ها ایجاد می‌ شود بسیار ریز هستند و اصلاً دیده نمی شوند.

هزینه مناسب:

لیفت با نخ در مقایسه با جراحی لیفت هزینه بسیار کمتری را با خود به دنبال دارد جراحی لیفت نیاز به بیهوشی عمومی ، اتاق عمل ، بیمارستان ، تیم کامل جراحی و شرایط بستری دارد این دردسر ها در لیفت با نخ وجود ندارد و سبب تفاوت قیمت چشمگیر این دو روش می شود .

شما می توانید از مزایای بیشمار لیفت با نخ در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی قیطریه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید .

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

 

مراحل انجام لیفت با نخ:

قبل از این که شما بخواهید برای جوان سازی پوست از نخ استفاده کنید در مورد معتبر بودن کلینیک و مهارت پزشک اطلاعات دقیقی حاصل کنید. زیرا این تکنیک بسیار حساس است و باید توسط افراد کار بلد و متخصص انجام شود.

یکی از معتبر ترین کلینیک ها برای ارائه انواع خدمات زیبایی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی قیطریه می باشد .
در این کلینیک تکنیک زیبایی لیفت با نخ توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود و  زیبا جویان عزیز می‌ توانند بدون نگرانی مراحل انجام این فرآیند را سپری کنند.

پس از حضور شما در کلینیک،  متخصصین به بررسی مشکلات پوستی شما می پردازند علت افتادگی و شل شدگی پوست شما تعیین می شود.
همچنین نسبت به شرایط شما و ناحیه درمان نوع نخ انتخاب خواهد شد.  متخصصین در جلسه مشاوره محل دقیق عبور نخ ها را تعیین می‌ کنند .
در این روش هیچ آسیبی به بافت ها و لایه های پوستی وارد نمی شود. سوزن هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند بسیار ظریف هستند و حتی جای زخم خاصی بر سطح پوست ایجاد نمی کنند.  پس از جای گذاری این نخ ها برای تثبیت و کشیدگی آن ها،  پوست سفت و کشیده خواهد شد و سر آن گره می خورد.

نخ  هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد بسیار ظریف هستند و بر سطح پوست پس از جایگذاری قابل مشاهده نخواهند بود. دوام  نخ ها  بر اساس نوع آن ها  ۲ تا ۵ سال ماندگار می باشند.  جای گذاری نخ های جذبی  بر اساس ناحیه درمان ۳۰ دقیقه تا یک ساعت طول می کشد.

متقاضیان پس از پایان این روش زیبایی می توانند کلینیک را ترک کنند و در صورت نیاز ۳ تا ۵  در منزل به استراحت می پردازند.

 

کاربرد و مزایای لیفت با نخ

  • درمان غبغب
  • لیفت سینه و باسن
  • لیفت و کشیدگی گونه ها
  • جوان سازی پوست
  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطح پوست صورت و گردن
  • درمان افتادگی و شل شدگی پوست
  • بازسازی و اصلاح فرم بینی
  • درمان افتادگی گوشه لب ها، دم ابرو و گوشه چشم
  • زاویه سازی صورت

 

معایب لیفت صورت با نخ

تغییرات محدود:

در بخش مزایا بیان کردیم نتایج لیفت با نخ طبیعی به شمار می‌روند واقعیت این است که این مزیت برای خیلی از افراد متقاضی عیب محسوب می شود طبیعی بودن نتایج لیفت بیشتر به دلیل این است که در این روش نمی توانید تغییرات زیاد و جدید در پوست ایجاد کنید در جراحی لیفت در عضلات و بافت های زیر جلدی تغییرات عمده ایجاد می شود این کار را نمی توان در لیفت با نخ انجام داده در این روش میتوان با حفظ ساختار اصلی پوست تغییراتی در انحنای سطحی صورت ایجاد کرد برای همین این روش جوانسازی را بیشتر برای افراد متقاضی جوانتر بین ۲۰ تا ۵۰ سال توصیه می کنیم.

 

آیا لیفت با نخ درد دارد؟

در حین انجام لیفت با نخ ممکن است کمی درد وجود داشته باشد که البته دور از انتظار نخواهد بود و به هر حال در طی جلسه درمانی نخ های که در زیر پوست کار گذاشته می‌شود و سپس برخی نواحی پوست را می کشد البته با استفاده از مسکن و دارو می توان این درد را به حداقل رساند.

 

کاندیدای مناسب لیفت با نخ چه کسانی هستند.؟

برای لیفتینگ پوست با نخ افراد باید چند مورد از ویژگی های زیر را داشته باشند.

کسانی که برای انجام این تکنیک زیبایی اقدام می‌ کنند باید از نظر سلامتی و فیزیکی بدن در شرایط مناسبی باشند. افراد مبتلا به بیماری های حاد توانایی انجام این تکنیک را نخواهند داشت.

لیفتینگ پوست با نخ برای از بین بردن نشانه‌ های پیری و افزایش سن انجام می‌ شود و معمولاً در بین افراد رده سنی ۴۰ تا ۶۰ سال محبوبیت بالایی دارد.  لازم است بدانید که این تکنیک برای افراد بالا تر از ۶۰ سال نتایج چندانی ندارد زیرا پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد.

لیفتینگ پوست با نخ برای کسانی که از صورتی استخوانی برخوردارند به دلیل خاصیت ارتجاعی بالای پوست آن ها،  تاثیرات بهتری خواهد داشت.

از ویژگی های دیگر کاندیدای این تکنیک زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

افرادی که به دلیل افزایش سن و یا کم کردن وزن با افتادگی و شل شدگی پوست در بخش های مختلف صورت و بدن مواجه شده اند.
کسانی که در کناره های بینی یا گوشه دهان آن ها چین و چروک های عمیق ایجاد شده است.

کسانی که خطوط پوستی آن ها عمیق است راه کار های جوان سازی دیگر نتایجی به همراه ندارد.

کسانی که به دلیل کم کردن وزن و چربی های صورت آن ها جا به جا شده است.

کسانی که دارای غبغب هستند.

کسانی که پوست گردن آن ها چروکیده و شل شده است.

متخصصین ما در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی قیطریه  قبل از ارائه خدمات زیبایی و  لیفتینگ پوست شرایط شما عزیزان را مورد بررسی قرار می دهند و نسبت به شرایط پوستی شما بهترین خدمات زیبایی را ارائه خواهند داد.

 

هزینه لیفت با نخ چقدر است ؟

بدون شک هزینه های لیفتینگ پوست با نخ نسبت به لیفت با جراحی بسیار کمتر خواهد بود زیرا در این عمل نیاز به بی هوشی عمومی،  اتاق عمل،  تیم کامل جراحی و بستری شدن در بیمارستان نمی باشد و شما می توانید با هزینه مناسب به جوانی و شادابی پوست خود دست یابید.  عوامل مختلفی از قبیل

  • تعداد نخ های  جای گذاری شده
  • نوع نخ
  • مهارت و تخصص پزشک
  • میزان افتادگی و شل شدگی پوست
  • ناحیه درمان
  • تعرفه کلینیک هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

اگر می خواهید  از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی قیطریه  مطلع شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید .

مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملاً رایگان می باشد.

 

مراقبت های قبل از لیفت با نخ

مهمترین اقدام قبل از انجام لیفتینگ پوست با نخ انتخاب مراکز معتبر و تخصصی می باشد.
قبل از انجام این فرایند شما باید در جلسه مشاوره حضور داشته باشید و در مورد نحوه انجام این تکنیک،  مدت ماندگاری و تاثیرات آن بر پوست اطلاعاتی حاصل کنید.

متخصصین نیز توضیحات کاملی در مورد اعمال مراقبت های قبل و بعد از درمان برای شما ارائه می دهند.  شما می‌ توانید با انجام این مراقبت ها مدت ماندگاری لیفت را افزایش دهید.  همچنین عوارض پس از درمان را به حداقل برسانید.

دو هفته قبل از انجام لیفت مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان را متوقف کنید.

اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا نسبت به دارو ها و مواد بی حسی حساسیت دارید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

چند روز قبل از انجام لیفت از رفتن به سولاریوم،  لیزر کردن پوست ، وکس کردن و اپیلاسیون بپرهیزید.

دو هفته قبل از انجام لیفت از مصرف انواع غذا ها و دارو های رقیق کننده خون مانند زعفران،  ویتامین e ، روغن ماهی،  آسپرین ، پروفن،  دارو های گیاهی،  مکمل ها و ویتامین ها خودداری کنید .

هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید همچنین از محصولات مراقبتی پوست نیز استفاده نکنید.

سعی کنید چند روز قبل از انجام لیفت با نوشیدن مایعات زیاد پوست خود را هیدراته کنید.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست، مو زیبایی قیطریه- لیفت بینی

مراقبت های بعد از لیفت با نخ

عدم استفاده از لوازم آرایشی بعد از لیفت با نخ برای آقایان تا ۳ هفته

عدم تراشیدن ریش و سبیل بعد از لیفت نخ برای آقایان به مدت ۳ هفته

.پدوری کردن از مصرف نوشیدنی های الکلی و استعمال دخانیات بعد از لیفت با نخ حداقل یک هفته

حداقل تا یک هفته بعد از لیفت نباید روی صورت بخوابید

. دوری کردن از فعالیت‌های ورزشی سنگین و افزایش فشار خون به مدت دو هفته

دوری کردن از بالا رفتن دمای بدن بعد از انجام لیفت با نخ حداقل تا دو هفته

احتمال مصرف برنامه دارویی خاص بعد از انجام لیفت با نخ تا مدت مشخص شده توسط پزشک متخصص

حذف فعالیت های سنگین از روتین زندگی بعد از لیفت با نخ حداقل دو تا سه هفته

گزارش به پزشک متخصص در صورت بروز علائم غیر عادی.

 

اثرات و نتایج  :

واقعیت این است که پس از انجام لیفتینگ پوست با نخ در مقایسه با لیفت با جراحی شما عارضه خاصی را تجربه نمی کنید.
عمل جراحی نتایجی دائمی به همراه دارد در صورتی که پس از جایگذاری نخ های  جذبی در زیر پوست یک تا دو سال شما می توانید از نتایج آن بهره مند شوید سپس،  باید برای تمدید مجدد اقدام کنید.
مهم ترین تاثیرات این تکنیک زیبایی جوان سازی پوست و تحریک کلاژن سازی می باشد.  در این روش نخ های جذبی یا نیمه جذبی در زیر پوست قرار می گیرند. نخ های  دائمی به دلیل عوارض نا خوشایند معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرند .
نخ های جذبی و نیمه جذبی به مرور زمان در پوست جذب خواهند شد و  باعث افزایش تولید رشته ‌های کلاژن می شوند . کلاژن در سفتی و قوام پوست نقش مهمی ایفا می کند.
کلاژن های پوست ما دائما در حال تخریب و ساخته شدن هستند و دوام همیشگی ندارند.  بنابراین روش های مختلف جوان سازی این فرایند را در بدن تحریک می کنند.  با افزایش و تولید کلاژن های جدید کانتور صورت اصلاح می شود و پوست حجیم تر خواهد شد.  کلاژن سازی در حدود دو سال پایدار است و کم کم با جذب نخ  ها اثرات آن از بین می رود.
تاثیرات لیفتینگ پوست  نسبت به روش های دیگر تهاجم کمتری دارد و امکان تمدید مجدد آن وجود خواهد داشت.
مدت ماندگاری این تکنیک و همه روش های جوان سازی به شرایط متقاضیان بستگی دارد.  هر چه میزان افتادگی و شل شدگی پوست شدید تر باشد قطعاً مدت ماندگاری و تاثیرات درمان کاهش می یابد.

معمولاً افراد بالای ۶۰ سال پس از ۴ تا ۶ ماه تاثیرات درمان را از دست خواهند داد.  پس متخصصین قبل از ارائه انواع خدمات زیبایی شرایط شخصی و سبک زندگی افراد را مورد بررسی قرار می دهند. معمولاً روش های غیر جراحی برای افراد جوان که پوستشان قابلیت کلاژن سازی بالایی دارد پیشنهاد می شود و برای افراد بالایی ۶۰ سال لیفت با جراحی گزینه مناسب تری خواهد بود.

 

دوره نقاهت پس از لیفت با نخ چقدر است ؟

لیفت  پوست با نخ  جزء  روش های غیر جراحی است و قطعاً شما به دوره نقاهت طولانی مدت نیاز نخواهید داشت.  ممکن است پس از انجام این تکنیک دو تا سه روز با کبودی و تورم مواجه شوید که به مرور زمان کاهش می یابد.
پس از یک هفته هیچ اثری از عوارض پس از آن مشاهده نخواهد شد. معمولاً توصیه می شود پس از انجام این تکنیک زیبایی ۲ تا ۳ روز استراحت کنید سپس می‌ توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.
اگر متقاضیان این تکنیک را در مراکز معتبر انجام دهند و اصول مراقبتی را به خوبی انجام دهند می توانند از ماندگاری نسبتا طولانی آن بهره‌ مند شوید. برای دستیابی به نتایج موثر باید دستورالعمل های زیر را اعمال کنید.
مراجعه به پزشکان متخصص در این زمینه مدت ماندگاری لیفت را افزایش می دهد زیرا این عمل نیاز به مهارت، ظرافت و تخصص بالایی خواهد داشت و فقط یک پزشک ماهر می تواند این نتایج را برای شما حاصل کند.
متخصصینی که در این زمینه تجربه کافی دارند می توانند با تکنیک های مناسب ماندگاری لیفت را افزایش دهند.

 

تعداد جلسات لیفت صورت

لیفت صورت یک روش آسان و موثر است که با استفاده از آن می توانید به درمان افتادگی و چین و چروک های صورت بپردازید ، این روش درمانی در یک جلسه کوتاه انجام می گیرد که مدت زمان آن بستگی به میزان افتادگی و مشکلات پوستی شما و تعداد نخ های استفاده شده دارد.

اگر شما هم تمایل دارید از این روش برای جوانسازی و زیبایی پوست خود استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی قیطریه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و اگر کاندیدای مناسب این روش درمانی هستید تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از مزایای آن بهره مند شوید.

 

انواع خدمات لیفت با نخ:

. لیفت بینیرفع افتادگی بینی ، فرم دهی به بینی و زیبا کردن آن

. لیفت شقیقه

. لیفت پوست: جوانسازی و لیفت پوست صورت.

. لیفت غبغب: رفع غبغب و زاویه دهی به فک و چانه

. لیفت فک و چانه و زاویه دهی به آن

. لیفت ابرو:  باعث از بین رفتن چین و چروک های موقت در اطراف ابرو میشود

 

عوارض جانبی لیفت  با نخ:

معمولاً استفاده از هر یک از روش های پزشکی می تواند علاوه بر مزایا و کاربرد هایی که به همراه دارد عوارضی نیز به دنبال داشته باشد که بعضی از عوارض جانبی لیفت با نخ شامل موارد زیر می باشند:

. کبودی خفیف و تورم
. ایجاد عفونت
. خونریزی طولانی مدت
. زمان زیاد برای بهبودی کامل
. عدم تقارن در صورتی که هر کدام از نخ ها در جای خود دچار حرکت شوند
. زخم های موقت و قابل ملاحظه
. حساسیت کامل به بیحسی.

البته این موارد بسیار نادر هستند و اگر شما لیفت با نخ را در یک کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید هیچ گونه عارضه خاص و جبران ناپذیری برای شما حاصل نخواهد شد .

شما می توانید لیفت با نخ را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی قیطریه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید و بتوانید بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

 

تفاوت بین جراحی لیفت و لیفت با نخ

چند عامل وجود دارد که می تواند در انتخاب موثر به شما کمک کند

هدف شما از جوانسازی چیست؟

اول از همه و مهمتر از همه این است که چه انتظاری دارید ، ابتدا باید محدودیت و اثرات یک روش درمانی را به خوبی بشناسید و ببینید که آیا با توجه به نیاز با هدف شما همخوانی دارد یا خیر ، گفتیم که در لیفت با نخ نمی توان تغییر ساختاری عمده در صورت به وجود آورد و فقط می توانید شرایط را تا حدودی بهبود ببخشید یعنی بهتر است به لیفت با نخ به عنوان یک ترمیم کننده نگاه کرد نه به عنوان یک روش درمان زیبایی

ماندگاری و دشواری یا موقت و آسان:

در خصوص انتخاب بین لیفت با نخ . جراحی لیفت دو ویژگی اصلی در مقابل رو وجود دارد:

. درمان دائمی ولی با عوارض بیشتر و همچنین دوره نقاهت و ریکاوری دشوارتر یا

. درمان موقتی ولی بدون عارضه و با ریکاوری چند روزه آسان

اولین عبارت مربوط به جراحی لیفت صورت می باشد بله واقعیت این است که هیچ کدام از روش های کم تهاجمی لیفت به اندازه جراحی نمی تواند موثر باشد منتهی جراحی لیفت تهاجمی ، پرخطر و پر عارضه می‌باشد به هر حال در این روش به بیهوشی عمومی نیاز است و تغییراتی که روی صورت ایجاد می‌شود بسیار شدید است دوره نقاهت لیفت صورت با جراحی حداقل دو هفته زمان خواهد بزد و فعالیت های سنگین نیز به مدت یک ماه نباید انجام شود در لیفت با نخ نیازی به هیچگونه بیهوشی عمومی وجود ندارد ، کل جلسه درمانی با بی حسی موضعی و فقط در ظرف ۴۵ دقیقه به پایان خواهد رسید.

بعد از اتمام جلسه نیاز نیست که شما بستری شوید یا مراقبت خاص و ویژه‌ای داشته باشید و بلافاصله می‌توانید به منزل خود بازگردید تمام اثرات درمان مانند قرمزی و تورم و موارد دیگر حداقل ظرف ۵ روز از بین خواهند رفت و بعد از آن هیچ گونه محدودیت خاصی برای شما وجود نخواهد داشت.

قیمت و هزینه های جانبی:

به هرحال قیمت برای همه می تواند مهم باشد جراحی لیفت چندین برابر روش های کم تهاجمی لیفتینگ میتواند هزینه دربرداشته باشد لیفت با نخ ، هایفوتراپی و اندولیفت به مراتب ارزان تر هستند ولی برای حفظ نتایج باید هر چند وقت یکبار آنها را انجام داد اینکه کدام روش برای شما به صرفه تر است به شرایط شما بستگی دارد شاید دوره ریکاوری بلند جراحی لیفت از نظر شغلی آسیب اقتصادی زیادی برای شما به دنبال داشته باشد یا مثلاً شرایط پوست شما به شکلی باشد که اثرات روش های لیفتینگ کم تهاجمی خیلی کمتر از یک یا دوسال پایدار باشد.

سن و عوامل دیگر:

ماندگاری روش های کم تهاجمی تا حد خوبی به شرایط فرد بستگی دارد ، پایداری درمان برای افرادی که دچار پیری شدید و افتادگی زیاد در پوست هستند بسیار کوتاه است در مورد این افراد انتظار داریم که در عرض چهار ماه ۶۰ درصد از اثرات درمان از بین برود پیش از انجام هر بخش درمانی باید شرایط فرد و عواملی مانند فعالیت های روزمره ، شغل و سبک زندگی مورد بررسی قرار گیرد و ببینید که آیا این روش برای شما می تواند گزینه مناسبی باشد یا خیر هم عامل موثری می باشد و روش های کم تهاجمی لیفتینگ به افراد جوان‌تر توصیه خواهد شد که پوست آن ها قابلیت کلاژن سازی بالایی دارد برای افراد با سن بالای ۵۰ و ۶۰ سال احتمالاً جراحی لیفت می تواند گزینه مناسب تری به شمار رود.

 

تفاوت لیفت با نخ با روش های دیگر :

لیفتینگ پوست با نخ ،  آندولیفت  و هایفوتراپی روش های موثر برای جوان سازی پوست می باشند . هر سه روش به صورت غیر جراحی انجام می‌ شود و هر کدام مزایا و معایبی به همراه دارد و نتایج از حاصل از آن ها تقریباً اندازه عمل جراحی مورد توجه می باشد.  معمولاً متخصصین برای افراد جوانی که پوست آن ها همچنان کلاژن ساز است روش های غیر تهاجمی را پیشنهاد می کنند.

 

آندولیفت:

یکی از روش های جوان سازی بدون جراحی ست که با استفاده از فیبر های نوری ویژه و تکنولوژی لیزر انجام می شود . در این روش متخصصین فیبر های نازکی را به زیر پوست انتقال می دهند و با کمک نور لیزر  بافت زیرین پوست را کشیده و سفت خواهند کرد.  این تکنیک زیبایی همانند لیفتینگ پوست با نخ،  پوست را وادار به کلاژن سازی می کند.  در صورت تاباندن صحیح لیزر به ناحیه درمان نتایج موثری حاصل می شود.  نتایج حاصل از آندولیفت همانند لیفت پوست با نخ موثر است و حتی عوارض آن کمتر  از این تکنیک خواهد بود.  حتی در برخی افراد نیز مدت ماندگاری آندولیفت نسبت به لیفتینگ پوست با نخ بیشتر می باشد.
در مقایسه هایفوتراپی با لیفتینگ پوست باید گفت که در این روش جوان سازی پوست با استفاده از امواج پر قدرت فرا صوت انجام می شود.  در این روش لایه های عمیق پوست  با آسیب های جزئی و انتخابی خود را به تولید کلاژن سازی تحریک خواهند کرد.  امروزه هایفوتراپی جزء محبوب ترین روش های جوان سازی محسوب می شود و مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته است.

از مهم ترین تاثیرات فرایند هایفو می توان کشیدگی لایه SMAS را بیان کرد.  این لایه دقیقا همان لایه است که در عمل جراحی کشیده و سفت می شود.  بنابراین نتایج حاصل از هایفوتراپی دقیقاً مشابه جراحی است.  کسانی که کاندیدای مناسبی برای هایفوتراپی باشند می توانند نتایج بهتری نسبت به لیفتینگ پوست با نخ حاصل شود.

کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی قیطریه
کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی قیطریه تهران

نتیجه گیری :

روش های جدید و پیشرفته جهت  جوان سازی پوست اگر چه  نمی توانند روند پیری و گذر عمر را متوقف کنند.  اما می توانند در کند کردن سرعت پیری تاثیر گذار باشد.
لیفت با نخ یکی از روش های محبوب و نسبتاً ماندگار است که با هدف بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند با از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطحی پوست علائم پیری را از چهره محو کند. بهترين نوع نخ، ماندگاری و طریقه لیفت بینی و صورت با نخ به عنوان یکی از موثرترین روش ها جهت جوانسازی پوست به شمار می رود که ما در طی مطلب پیش رو ما قصد داریم در مورد این تکنیک زیبایی اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم و عوامل تاثیر گذار بر ماندگاری آن را بیان کنیم.

روش‌های جدید و کم تهاجمی تری  برای لیفت با نخ ابداع شده که یکی از این روش‌ها لیفت صورت با نخ است  یک روش جوانسازی است که در آن بهترین نوع نخ از نخ های بخیه موقت و جذبی برای لیفت و بالا بردن پوست هستند استفاده می گردد.
بخیه های موقت در زیر پوست کار می شوند و دو اثر مثبت برای جوانسازی پوست می تواند به دنبال داشته باشند

شما میتوانید جهت انجام تمام خدمات مربوط به لیفت با بهترین نخ و اجاره بهترین نتایج به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی قیطریه مراجعه نمایید و تحت درمان بهترین متخصصین پوست از این درمان استفاده کنید.

درباره کلینیک

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی قیطریه با دارا بودن مجموعه کامل از بهترین تجهیزات و برندهای روز دنیا و کمک گرفتن از بهترین متخصصین با تجربه و حرفه ای و پرسنل دوره دیده در تمام زمینه های مربوط به مشکلات پوست و مو و استفاده از روش های گوناگون برای رفع مشکلات پوستی موفقیت‌های زیادی را در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده است.

تمام خدمات مربوط به انجام در این کلینیک با بهترین روش های موجود مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است موقعیت مناسب آن و استفاده کردن از بهترین تکنولوژی و دستگاه‌های پیشرفته سبب شده خدماتی که در این کلینیک انجام می پذیرد بتواند اطمینان متقاضیان را جلب نماید و نتایجی که به دنبال دارد باعث ایجاد رضایت در آنها شود.

انجام تمام خدمات مشاوره در این کلینیک توسط مشاوران و کارشناسان برجسته و حرفه‌ای برای شما عزیزان به صورت رایگان فراهم است تا با کمک مشاوره بتوانید بهترین روش ها جهت رفع مشکلات پوستی خود استفاده کنید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

لیفت بینی گوشتی با نخ

عمل زیبایی بینی گوشتی در تهران

پیج لیفت بینی در تهران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی قیطریه تهران با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02191012756

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 26 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://www.instagram.com/clinicQeytarieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی قیطریه تهران توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicgheytarieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicgheytarieh.ir/yl1u

لینک آپارات: https://aparat.com/v/7kYVp

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/kltjXU9Z

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/epp6qq1OpdA

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

شیدینگ لب برای پوست تیره
بهترین کرم ترمیم کننده بعد از میکرونیدلینگ
کانتورینگ صورت چیست؟
تاثیر استرس بر پیری پوست
ژل آبرسان صورت چیست
تزریق ژل لب مدل نچرال

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران تهران کلینیک بین المللی زیبایی قیطریه
  • 9120043630-02191017287
  • info@clinicgheytarieh.ir

درباره ما

مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو، هایفو ،برداشتن تاتو، زیبا سازی چشم و ابرو، درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این مجموعه در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل نشده مگر با مشتری مداری، کوشش و تلاش همه همکاران ما در مجموعه ی پوست،مو و زیبایی آراد

آخرین خدمات کلینیک

شیدینگ لب برای پوست تیره
بهترین کرم ترمیم کننده بعد از میکرونیدلینگ
کانتورینگ صورت چیست؟
تاثیر استرس بر پیری پوست
ژل آبرسان صورت چیست
تزریق ژل لب مدل نچرال
علت تیره شدن پوست صورت و گردن
سانترال لب چیه
بلفاریت پلک پایین چشم
  • 09128809963-989120043630-02191017287
  • ایران ،تهران
  • info@clinicgheytarieh.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

دکتر علیزاده

مدیریت کلینیک

دکتر علیزاده

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آراد تجارت الکترونیک اواسینا و مجموعه دکتر جان با مجوز کسب و کار  می باشد.